Sofie Petersson

Livet i korthet...

Onsdag

Kategori:

Godmorgon :)

Äntligen har halva skolveckan gått, känns oerhört skönt! Snart tar vi helgen och det ska bli en lugn helg. Inget härj mer just nu, ibland måste man ju bara sitta hemma och feta sig med en påse chips, gött!
Var och tränade igår som sagt, fungerade bra trots en otroligt laddad Max...
Har tänkt nu att mitt nästa projekt kommer att bli att lära mig köra transport, tänkte att jag kunde börja utan häst i först. Det är nog lika bra det eller vad tror ni? ;)

Skriver en hälsodagbok i skolan just nu och jag får ångest om jag tattar i den, jag skojar inte. Herregud vad mycket man äter/dricker på en vecka! Men det är ganska nyttigt att se det för då börjar man tänka mer på det.
Men mina tankar om att äta nyttigt och leva sunt är ju inte som de ska. Jag anser att man kan äta precis vad man vill bara man rör på sig. För det har jag tänkt på, vad mycket det gör bara man börjar röra på sig! Skit i nyttigt och börja motionera är vad jag säger! För vem kan leva utan godis, bullar, chips, pizza osv. ?? Inte jag iaf!

Insåg imorse att jag fått ett blåmärke sen igår. Den där tanten kan ju inte sticka rätt den. Är helt blå i armvecket, haha! Men det är väl kanske inte så konstigt med tanke på hur mycket blod de skulle ha av mig, massa massa rör fyllde hon! Oj oj blodbrist? ;)

Nej nu ska jag ha lektion, psykosocialt arbete är vad som står på schemat, ushush säger jag men jag får skylla mig själv som valt att gå den här linjen.

Ciao Bellas <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: