Sofie Petersson

Livet i korthet...

Nu ska jag sova :)

Kategori:

Jani nu är dagen snart slut. Sitter oc ser på Fråga Olle. Det är ganska roligt!

Idag har jag varit med om mycket  roligt ska ni veta! Det hela började med att jag och mamma satt vid köksbordet och hon börjar läsa min brors läxor i hemkunskap. Där fanns det en fråga förstår ni som löd:

Vad ska man inte diska i diskmaskinen?

Menn åååååh vad enkelt tänker ni, ja det ör det också men vet nu vad min 14 år gamla bror har svarat?


- böcker
- kläder
- papper
- sig själv
- pingviner

Han är inte så intelligent den pojken, haha ;)

Sen när jag var ute med häst nummer ett i skogen möter jag tre älgar. Jag höll på att skita ner mig, jag skojar inte! Har ni en aning om vad stora de är på nära håll?! Ooooh shit! När jag sedan skulle ta häst nummer två så red jag bara längs vägen, vågade fan inte in i skogen igen. Blev helt paranoid och trodde att det stod älgar bakon varje träd, varje krön och sväng. Läääääskiiiiigt!

Nej nu ska jag faktist gå och sova!

Good night!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahahahahhahahahhahahahahhahahaha

    hahahahahahhahahahhahahahahhahaha

    fan va rolig... pingviner... hahahaha

    2009-05-08 | 21:28:48

Kommentera inlägget här: