Sofie Petersson

Livet i korthet...

Mmmmmh

Kategori:

Jag har kommit på varför jag är så trött hela tiden, eller ja förutom att jag inte sover som jag ska. Det måste helt enkelt vara så att jag anstränger mig och jobbar så mycket i skolan nu så min hjärna blir överarbetad, haha :)
Är fan inte van att skriva en massa arbeten precis varje lektion. Skriva skriva skriva är det enda jag gör. Men hellre det än läxor och prov det står jag fortfarande fast vid!

Så nu är det bara tjugo minuter kvar på denna lektionen och därför lägger jag ner detta nu annars kommer jag bli tokig. Har skrivit en och en halv sida på min fallbeskrivning iaf. Kanske ska försöka komma på vad jag ska skriva om i slutuppgiften tänkte jag. Någon som har ett förslag på vad jag ska skriva om? Det ska vara vad som helst inom psykologi....

NEJ nu gjorde jag något med datorn :S Allt är litet! Hjääääälp jag ser inte vad jag skriver!!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: