Sofie Petersson

Livet i korthet...

M å n d a g

Kategori:

Okej fem minuter på mig att skriva ett inlägg, tufft!
Men det ska allt gå, eller vad tror ni?

Måndag idag, var så trött imorse att jag inte visste varken ut eller in. Idag blir det skola hela dagen så jag är inte hemma förrän fem och får vara hemma ca en timme innan jag återigen ska åka iväg. Denn färd bär av till ridskolan för en lektion i vad jag tror det var foderlära, eller var det ridlära? Ja jag vet inte riktigt, jag ska dit iaf.

Och snart ni blir det Cypern för min del, förstår ni vad skönt det ska bli?! Åker om ca en månad nu men har grymt mycket i skolan att komma ikapp med så vi får se hur vi ska lösa det här.

Satt och såg på Söndagsparty med Filip och Fredrik igår och gud så bra det är. De är så störtsköna så man kan ju inte göra annat än att sitta och le när man ser deras show. Något som däremot är aningens överskattat och överdrivet är Wipeout. Jag menar det var roligt de första gångerna men när de kört samma banor om och om igen, vecka efter vecka. Då blir det inte så roligt och intressant längre.

Näej nu blir det mat, magen kurrar något fruktansvärt!

Ha en bra dag mina vänner :) Pussss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: