Sofie Petersson

Livet i korthet...

Lördag

Kategori:

Lördag idag och för en gångs skull har jag inga planer för kvällen. Ska bara iväg och rida min häst men sen är det öugnt. Lär garanterat inte plugga något som jag från början var tänkt eftersom jag är alldeles för trött och inte har någon koncentration för någonting. Funderar på om jag verkligen ska åka och rida men det är lika bra så han får träna...

Fick mitt lönebesked idag, inte var det mycket pengar i det att skryta om men i vilket fall som helst hade jag fått löneförhöjning och det är ju otroligt skönt. Eftersom de dragit ner på timmarna för mig insåg jag nu att det inte gör något eftersom jag kommer få samma summa som förut i slutändan ändå. Så får vi se hur jag kommer att jobba i höst.

Och i sommar blir det jobb uppe hos Anki som förra sommaren. Ska faktiskt upp redan imorgon för att hinna rida Stormur lite innan turerna kommer igång igen. Så han blir av med den värsta energin han har. Hur det nu ska gå till?

Nej nu blir det kaffe, rida och sen får vi se var det bär av ikväll :)

Ha en trevlig kväll!

Puss <3

Kommentarer

  • evelina säger:

    hade också tänkt plugga, men blir nog inte så mycket av det. Nu tar vi det lugnt ikväll och imorgon, så tar vi nya tag på måndag :)

    2009-05-16 | 21:47:03

Kommentera inlägget här: