Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hihi :D

Kategori:

SOLEN SKINER! Jävlar så gött det är! I´m in love <3
Har idag solat och sovit och dolat och fixat. Nej det har inte hänt speciellt mycket idag... Mått gött är vad jag har gjort. Skulle göra etikuppg, men sen ringde Eve och vi kom fram till att vi gör den på planet till Cypern, perfa! Så tråkigt att flyga ändå så det är ju skönt att ha något att göra känner jag! Hemskt efentligen att plugga på väg till semestern, haha! Men det ks vara vi två för att göra någor sådant alltså.

Så om två dagar kommer bloggen få en lååååång vila, hela en vecka, ojojoj vad jag kommmer ha att berätta när jag kommer hem. Och vad mycket fina bilder ni kommer få se,hihihihihi!

Nej nu ska jag dra ut och rida min häst, vi hörs gott folk!

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: