Sofie Petersson

Livet i korthet...

Helgen är äntligen här!

Kategori:

Trött är jag som vanligt. Men denna dagen ännu mer än normalt. Idag var jag nästan på väg att stanna hemma faktiskt. Och detta är ju något ovanligt för att vara mig som alltid går upp till skolan, stannar aldrig hemma för att jag är trött...
Men som sagt var, denna veckan har det varit mycket och då strejkar min hjärna tyvärr.

Fredag är det idag, blir en lugn dag/kväll. Ska rida och greja lite sen är jag hundvakt också. Tänkte kanske ta en sväng förbi Emilia eller något ikväll, får höra med henne vad hon har för sig, annars blir jag hemma och bara slappar. Är  ju gött det med! Se på så ska det låta, det är grejer det!

Sitter på lektion just nu, har svenska så ska börja mitt arbete om Romeo och Julia är det tänkt, om jag nu kommer igång. Men jag måste försöka göra klart allt på internet och så först som t ex att blogga innan jag kan hitta ro för att arbeta med någonting. Motivationen är ju inte på topp men det går bra så länge jag har min musik i öronen. Dör min telefon däremot så kommer det att gå åt helvete kan jag säga! Men det ska den väl inte göra så länge den inte går mer sönder än vad den redan är eller så.
Har börjat lyssna på radio mer och mer nuförtiden faktiskt. Karlstads nya rradio är det som gäller. Riktigt bra är det! En del skitmusik ibland men det är mer variation än de andra kanalerna och då är jag nöjd! 92,2 sänder de ifrån om ni vill lyssna ;)

Nu ska jag jobba, vi hörs kanske senare!

Puss & Kram och trevlig helg på er!



Snart, snart är dett dags. LÄNGTAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: