Sofie Petersson

Livet i korthet...

God morgon :)

Kategori:

Oj vilken känsla det är att vakna utvilad. Underbart! Vaknade för inte alls längesen och tog mig frukost som jag satte mig på terassen och åt. Kändes väldigt somrigt eftersom solen sken och det var varmt och skönt! Detta gick dock över när det nu dragit in stora gråa moln över lilla Sandviken. Det bullrar oroväkande och jag har fått gå in eftersom solen försvann och det med ens blev väldigt kallt. Tråkigt är det! Jag som var tänkt att ligga därute några timmar och få lite solvärme!

Annars idag är det tänkte att jag ska städa hos mina kaniner, ett jobb som är det tråkigaste som finns att göra. Eftersom burarna är så små och man bryter ryggen av sg att stå så böjd.
Efter detta ska jag försöka att få lite skolarbete gjort innan jag ska ner till Tolita banan med Max för att träna litegrann. Men regnar det allt för mycket ikväll så blir det inget av det kan jag säga er! Kallt kallt!
Förstår ni vad skönt det känns att ha hela dagen till sitt förfogande och göra precis vad jag vill?! Åååååh vilken känsla!

Okej nu ska jag gå och göra annat, vad kan det bli tro?

Puss och ha en bra dag vare sig den blir regning eller inte!



Myckeet söt bild målad av konstnären Evelina :)

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    tror faktiskt att det är jag som målat bilden! ;)

    2009-05-20 | 16:35:44
  • evelina säger:

    tämligen övertygad om att det är Nathalie ;) brukar vara jag som målar små bilder överallt. Men inte denna gång :P

    2009-05-20 | 20:22:23

Kommentera inlägget här: