Sofie Petersson

Livet i korthet...

Fredag

Kategori:

Äntligen fredag!

Har varit så sjukt trött hela veckan så det ska bli sjukt skönt att ta helgen nu! Jobbar ju på lördag men dår ju ändå sova en stund så det är skönt! Och på söndag då kan jag sova så länge jag vill, det ni! Inte ofta det händer i mitt liv!
Har ett litet dilemma idag, vet inte vad jag ska hitta på. För endast så gör jag så att jag stannar hemma och bara tar det lugnt, ser på så ska det låta och slappa framför teven eller så åker jag till Sunne. Ja nu tänker ni vad fan ska hon göra i den hålan men jag blev faktist medbjuden dit av en kompis och det kan faktiskt bli kul. Vem vet :)
Men som sagt var så bestämmer jag detta senare men just nu lutar det starkt åt att stanna hemma. Kanske ska hyra en film eller något sånt? Det är ju mysigt!

Och på lördag ska jag ju jobba och ha föräldramöte, ush ush! Jag tycker det är extremt jobbigt med ett föräldramöte. Jag menar tioåringar behöver inga mål med sin ridning för vaje termin eller hur? Det viktiga i den åldern tycker jag är att de har roligt och trivs med att komma till stallet och rida. Visst har jag rätt?

Och imorse var det ju så fint väder, varm, skönt och solen sken! Sen kommer man till stan, sitter inne med en NP prov i EN B och när man kommer ut ur salen har det hunnit bli helt grått ute. Blåser gör det också, som vanligt!
Jag sa det igår att jag skulle aldrig kunna på på västkustn eller liknande, skulle vara konstant sur. Jag verkligen hatar när det blåser. Kallt och jävligt blir det, hår åt alla håll och ska man prata med någon ute får man praktiskt taget skrika, vem vill leva så?

Okej nu ska jag gå tillbaka för del 2 i mitt NP prov, önska mig lycka till!

Puss <3


Funderar på att tatuera in en sån här men aningens annorlunda. Men att man utgår från denna modellen. Ska sitta i nacken, ner mellan skuldrorna. Vad tror ni om det? (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: