Sofie Petersson

Livet i korthet...

Det är inte lätt inte..

Kategori:

Oj oj oj vad många som läste min blogg igår, trevligt! Keep up the good work ;)

Sitter i cafeterian i skolan, som vanligt såhär på morgonen med en kaffe och lyssnar på lärarskvaller. En av dem har nämligen fåttt galna kosjukan (?). När kommer han tillbaka tro?
Sen håller de på och jävlas med varandra och härjar som vanligt. Alla lika goa och glada :)

Idag är det sista dagen i skolan denna vecka. Men dock inte slut på skolarbete för det utan det blir att jobba resten av dagarna om jag någonsin ska kunna åka till Cypern. Har ju bara fem dagar på mig annars att göra klart och om jag ska vara ärlig har jag inte en aning om hur jag ska lyckas med det!

Igår blev jag 11.000 kr rikare också!! Så jävla gött! Sålde mopeden på en gång, har funderat ett tag på att sälja den och den första som kom ocyh tittade på den tog den, tur jag har!
Så nu blir det till att köpa en sadel till Max och en mobil till mig. Eftersom jag springer runt med Karins mobil för tillfället känns det som en bra investering! Och blir det pengar kvar så får vi väl se vad jag hittar ¨på för dem, sparar kanske? Alltid bra att ha!

Tråkigt väder är det idag också, det regnar inte men det är fortfarande nog grått för att man ska bli helt nere och deppig. Ush! Varför har just jag drabbats av ett humör som ändras med vädret?

Nej nu drar jag, jobba, jobba, jooooobba!

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: