Sofie Petersson

Livet i korthet...

Dagen efter, for real!

Kategori:

Ush vad jag mår skit... BLÄ för dagen efter. Så fort jag reser mig och försöker göra något blir jag helt yr och måt illa, skakar..
Men det är ju självförvållat jag vet MEN såhär dålig har jag inte varit på läääänge!

Såg en reklman nu, en gräsklippare som klipper själv. Man behöver inte göra någonting, inte ens styra den eller något. Vart är världen på väg? När slutade man klippa gräsmattan?! Vad kommer härnäst? Det är hemskt. Vi kommer sluta som USA, fetma på hög nivå. HJÄLP?

Ska försöka jobba på min hälsodagbok idag också. Jag har  insett att jag har fem dagar på mig att göra klar allt inför betygssättningen... AAAAAAH! Har inte en aning om hur det ska gå till men det löser sig förhoppningsvis...

Åh jag kan inte tänka nu, blä för att må bajs! Vi får höras  imorgon folket ;)

Puss <3

Kommentarer

  • evelina säger:

    haha, som sagt. självförvållat! men tycker allt lite synd om dig :P

    2009-05-24 | 17:04:51

Kommentera inlägget här: