Sofie Petersson

Livet i korthet...

Cypern, here we come!

Kategori:

Jag har bränt sönder mitt ben, fan. Soooom vanligt, hur i helvete ska jag överleva Cypern? Jag lär smörja mig som en tok! Haha!
Har idag varit funktionär på lökenehoppet i Kil. Riktigt roligt att se storhäst hoppning för en gångs skull istället för ponnymeetinget som vi har varje sommar. Det blir en helt annan sak. Inte lika många irriterande föräldrar utan folk skötr det mesta själv. Inget gnäll och inget krångel, perfektt!
Kan sga att jag blev lagom sugen på att vara med! Det var ju planerat så från början men som vanligt när man har häst så vet man aldrig hur saker och ting blir utan det är skodor osv som kan hända närsomhelst.

Nej ni imorgon åker jag! Fy fan vad gött det ska bliiii! Ååååååh vill åka nuuuuuu :D

Jag kan inte fokusera på det här just nu så ha det bra så hörs vi kanske imorgon eller om en vecka ;)

Pusss och ha det bra! <3



Goodbye Sweden!

Kommentarer

  • eve säger:

    det ska bli uuuuuunderbaaaart :D

    2009-05-31 | 20:57:30

Kommentera inlägget här: