Sofie Petersson

Livet i korthet...

Zzzz...

Kategori:

Godmorgon!

Ush vad trött jag är idag, vill bara gå och lägga mig. Sova, sova, sova. Att en enda timme kan kännas som så mycket, facinerande.
Idag är det måndag igen då, ush vad veckorna går fort. Kan vi börja bromsa lite kanske?
Dagen kommer bestå av skola till två sen bussen hem halv fyra. Mellan dessa tider är det´tänk att jag och Eve ska boka vår solsemester. Frågan är bara hur vi gör med Lina och Emilia men det löser väl sig förhoppningsvis.
Sen blir det hem ikväll, ta hand om hästarna och SOVA!
Skulle egentligen varit på styrelsemöte men k'nner att jag varken hinner eller orkar idag.
Jag måste verkligen börja att försöka på riktigt att trappa ner på akitiviteter för det funkar inte att ha det såhär. Jag mår inget bra av det. Tycker inte att något är kul längre, orkar inte med någonting och hamnar efter i skolan. Nej nu får det vara nog på detta, ska lära mig att stå på¨mig och att säga nej.
Det där med att säga nej är en viktigt egenskap att besitta men någon som jag tyvär har alldeles för lite av. Har grymt svårt att säga nej om någon frågar om man ska hänga med någonstans osv.

Påsk snart också förresten! Då blir det Elmia i år. Ska verkligen bli grymt kul! Jag och Eve i en buss med massa killar ända ner till Jönköping, spännande :) Ser fram emot att komma bort lite! SKÖNT!

Den 12:e skulle jag ha varit till Malta också... Ja men hur det gick med det vet vi ju alla. Ush vad tråkigt, det var också något som hade varit grymt härligt att åka på. Sola, bada och framförallt bara ta det lugnt, inte bry mig om ett dugg!

Helgen var spännande förresten, hemmakväll på fredagen och ut på¨lördagen. Ångest, ja något så enormt. Förlåt.

Nej nu ska jag börja jobba med mitt arbete!  Ha det gött!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: