Sofie Petersson

Livet i korthet...

I brist på annan sysselsättning

Kategori:

Åh vad skönt det är att bara sitta och slappa framför teven, kaffe, bulla och kaka, gott gott <3
Kom hem från skolan för ett tag sen, har suttit här sedan dess. Snart blir det till att gå ut till hästarna och fixa allt där. Det tar någon timme extra nu när jag har två. Men det är det värt!
Tänkte att jag skulle ta med kameran ut idag så ni får se hur minaa sötnosar ser  ut. Det kanske skulle kunna piffa upp bloggen något skulle jag tro :)

Jag och Eve var inne och beställde vår resa till rhodos idag också! Fy fan så gött detg ska bliiii!!!! Den 17 maj åker vi till värmen, härligt! Jag, Eve och Lina utomlands, åååååh vad kul vi ska ha!

Imorgon har jag körlektion och har jag tur är ddet den sista som jag kommer att ha, har uppkörning denna veckan, spännande spännande. så till helgen kanske ni ser mig glida runt i en bil, hihi :)

Okej nu ska jag gå ut till the horsies.

PUSS



Min söta minidator <3



Utgång lördagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: