Sofie Petersson

Livet i korthet...

Ush

Kategori:

Hej på er gott folk. Idag blev det till att vara hemma. Kände att jag verkligen måste fixa allt med hästarna och  så har jag ju nationella muntligt i svenska imorgon.
så nu sitter jag här med min kära prestationsångest och känner mest bara för att gå och lägga mig med täcket över huvudet och inte bry mig om ngt annat.
Men så kan man ju inte göra, utbildning är viktigt och därför ska jag genomföra detta och vara nöjd oavsett betyget. Jag vet det är något fel på mig. Prestationsångest i bött! Men så har jag alltid varit och försöker göra mitt bästa för att få bort det men det är inte så lätt fröstår ni.

Det här muntliga är svårt, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, bajs bajs bajs är det. (ja jag vet mogna klubben med bajs)
Men jaja jag får försöka leka att jag är djup och kan analysera och sedan framföra mina tankar så bra som möjligt. Hoppas att det går bra detta nu, ush, nervis som bara den är jag.

Facebook har förövrigt lagt ner för dagen, jag är arg när tekniken inte fungerar, det är bland det värsta jag vet kan jag meddela! Men förhoppningsvis kanske det kommer igång igen senare, vem vet.

Idag blir det som sagt var bara hästar, plugg och om jag hinner ska jag på möte eller vad man ska kalla det ikväll. Men med tanke på att jag inte vet tiden för detta möte så får vi se vad det bllir med det. Berorende på hur långt jag kommer med anförandet så får vi se om jag hinner med att åka dit också.

Förresten på lördag ska jag på sex-party, fan så kul det ska bli! Först partyt sen blir det troligen Killingen efter om det inte dyker upp någon rolig hemmafest.
Hur det gick med att ta det lugnt någon helg det vet jag inte men vafan man är bara ung en gång, eller hur?


Ha en bra torsdag allihop!

PUSS <3




Hittade bilder från min och Eves promenad i Filipstad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: