Sofie Petersson

Livet i korthet...

Sol (:

Kategori:

Hej på er mina fina läsare ;)
Nu är det skola igen då, och det är även SOL. Jävlar vad glad jag blir! Det är som om man blir helt upplyft. Dessvärre kommer jag att sitta inne i skolan hela dagen fram till tio över fyra, vilket betyder att jag inte är hemma förrän fem idag. Blä! Det kommer vara mörkt innan jag ska rida! Tråååååkiiiiigt .

Var i Grums och gjorde halkbanan igår också, måste säga att det inte riktigt var så roligt som alla säger. Eller ja alla och alla, mamma. Jaja jag klarade det iaf, inte för att det är speciellt många som inte gör det men man vet ju aldrig! Jag är lite impad av mig själv faktist också, körde bara över "våra barn" som den hundraårige körledaren sa en gång. Det är ju bra, eller?

Onsdag idag också och idag har det blivit dubbelbokningar i mitt så nogrannt planerade liv. Emilia ville att jag skulle följa med och se på musikal, och jag sa att ja självklart kan jag det och nu har jag även lovat Pamela att jag ska rida med henne. Hur löser jag detta? Jag hinner ju inte med båda sakerna! Okej prioritering då, vilket jag är helkass på.... Okej det blir Jossan som blir valet idag. Jag känner att hon kommit lite åt sidan nu på sitonde så nu får jag försöka ta tag i detta!

Nej nu ska jag dra, börjar min kära psykosocialt arbete lektion nu.

ciao bellas <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: