Sofie Petersson

Livet i korthet...

Same as usual....

Kategori:

Sitter på tågstationen i k-d nu. Hur uttråkad som helst, blä! Har varit på körskolan idag och de gjorde en planering över hur mycket mer jag måste köra... Jag kommer bli ruinerad fy fan. Men jag får ju ett körkort förhoppningsvis iaf. Alltid något. Så nu blir det till att plugga teori som en idiot, ush är inte taggad men vafan jag behöver verkligen körkortet nu, tar mig ju fan ingenstans! Börjar ångra att jag bor ute på landet nu kan jag säga. I dessa vintertider med en massa snö, slask och is.

Har varit i skolan också, sedan körskolan och till sist möte på idrottens hus... DUS mäte hade vi, inget intressant diirekt utan lite genomgång över året och hur det ska se ut framöver. En massa roligt planerat som man får åka på om man har tur :)
Ska sitta kvar ett år till har jag bestämt, hur det ser ut om två år är fortfarande oklart eftersom jag tar stundenten då men den tiden de problemen.
Har skaffat mig en plan för migg liv också, eller ja en preliminär iaf. Den ser  ut ungefär såhär: plugg, plugg, plugg. Men jag blir ju utbildad iaf. Det blir stundenten om ca ett år sen har jag planer på att plugga till fastighetsmäklare i Borås. Man vet ju aldrig vad som händer med  detta men känns bra att ha något att jobba fär iaf.
Saken med mig är ju att jag ändrar mig från dag till dag men ska väl försöka att skärpa mig och verkligen kännna efter om det är det här som haf vill göra, men ja jag tror det. Detta eller djursjukvårdare är de alternativen som känns någorlunda rätt. Som sagt som det känns nu.

Nej detta var nog det längsta inlägg jag skrivit på hur länge som helst känns det som så nu ger jag mig.

Ha en bra kväll och sov så gott allihopa!


Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: