Sofie Petersson

Livet i korthet...

Mmmm (:

Kategori:

"Goodnight sweetheart weeeell its time to gooo"
Hihi fick denna underbara låt på hjärnan nu. Myspys (:

Har nyss kommit till skolan, har börjat att promenera nu igen när det blivit varmt och ingen snö på gågatorna i stan. Så nu försöker jag bli lite nyttig igen efter en lååång vintervila, haha!

Idag händer faktist inget speciellt utan jag har lång dag i skolan, går ända till tio över fyra och sen är jag hemma vid fem. Då blir det ut och rida med Pamela och därefter får vi se vad som händer. Hann ju inte rida något igår eftersom jag var på körkolan, möte och grejer så det är bäst att tanten får komma ut och röra på sig lite idag.

Idétorka som vanligt angående med vad jag ska skriva så ja, ha en bra dag!

Ja just det ja det blev inget Sälen i helgen så jag får ta och hitta på något annat! Något förslag?

PUSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: