Sofie Petersson

Livet i korthet...

Jag förbättrar mig, visst?

Kategori:

Hej igen (:

Jag är lite uttråkad nu måste jag säga. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Behöver göra engelska som sagt var men har redan suttit en stund med den nu och behöver något annat att göra..... Kanske städa? Ja det vorde något" Om jag nu orkar, jag får helt enkelt prova och se om det gör ont, gör det det är det bara att skita i det, haha :)

Har förresten fått musik till datorn av Tompa, helskön musik var det! Ni vet sån här gammal musik som ingen orkar lyssna på? Sån älskar jag :) Så här sitter jag och lyssna på gamla godingar. Tänk om man var född då, fan vad roligt. Ut och dansa på helgerna, fina gamla bilar och ha kul, hihi :) Inte för att jag inte har kul nu men det var  ju en helt annan grej då, nuförtifen dansar man ju absolut inte på samma sätt , vilket jag tycker är oerhört tråkigt!

Jaja slut på tjatet nu ska jag försöka städa!


Love you all <3



Bild på mig och Pamela från...ja just det två helger sen :)



Och en bild sen helgen, vi firade Lina (blondinen till höger om mig) :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: