Sofie Petersson

Livet i korthet...

Godmorgon,

Kategori:

Framme vid skolan nu, sitter och väntar på att Eve ska komma så vi ska ha våran lilla kaffestund innan vi börjar (ja jag vet att vi är kärringar).
Fredag idag också, känns skönt! Äntligen helg, den har varit efterlängtad. Fast när är en helg inte det? Det kan man ju fundera lite på....
Idag blir det skola, sen kärskolan sen hem och rida. Skulle kanske dra till Lina ikväll men det är ju så jävla krångligt när jag måste fixa skjuts både dit och hem så vi får nog se hur det blir med det skulle jag tro.

Jag tänkte att jag kan ju ta och uppdatera er om min helg nu eftersom jag som oftast är väldigt inaktiv med bloggen då ;)
Lördag blir det jobba sen hem, fixa allt och sen ut på kvällen. Skulle dra med Pamela till någon och sen killingen. Hm känns skumt att gå till killingen två helger i rad, men vafan jag har ju nyss fyllt år så det får väl gå!
Söndagen blir lugn, troligtvis bakis så, ja. Eller nej vänta nu jag ska ju förresten jobba på söndag, ska ta knatten istället för Bodil. Extra pengar, det är alltid gött det! Men det var ju på eftermiddagen så jag slipper ju iaf att gå upp tidigt vilket kommer kännas underbart.

Nej nu tror jag Eve kom så det är bäst jag slutar nu,

ha det bäst och trevlig helg på er!

Puss, kram och ta det lugnt med alkoholen ;)



Blir nog ingen Malta för mig heller, någon som vill köpa min biljett?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: