Sofie Petersson

Livet i korthet...

Fredag=myspys

Kategori:

Godkväll på er!
Sitter hemma och ser på så ska det låta. ÄLSKAR DET PROGRAMMET <3 Myspys kväll :)
Godis, chips och dricka är det som gäller ikväll.

Idag har det varit skola hela dagen, sen hem oxh fixa hästarna. På promenaden idag var det kalabalik kan jag tala om för grannens hästar hade smitit, herregud skaffa ett bättre staket säger jag bara!

Imorgon blir det att jobba sen hem fixa hästarna och sedan blir det sex-party i Kil. Ser fram emot morgondagen, kul som fan kommer det bli. Tråkigt nog så måste jag upp på söndag. Ush ska vara i stallet vid tio så det blir troligen att åka hem på lördagkvällen. Med andra ord ingen efterfest till morgonen som annars ;)

Nej nu ska jag fortsätta se på mitt älskade program, ha en bra kväll och sup inte för mycket ;)


PUSS och trevlig helg på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: