Sofie Petersson

Livet i korthet...

:)

Kategori:

Skola nu igen då, måndag, suck.
Har PSA just nu och sitter och tittar på Anton och Sonay som slåss, haha!
Försöker skriva ett arbete men blir bara sur och orkar ingenting. Jag är så skoltrött som man bara kan bli. Fan.

Idag åkte min lilla kisse till vetrimären. Inte ska det bli några kattungar här inte :) Ska hämta henne sen igen, jag kan säga att hon jamade heeela vägen till kd imorse. Jävla katt, hehe :)

Just det jag har ju gkömt att skriva att jag klarade teoriprovet för ett tag sen så nu blir det snart körkort! weeeeeiii!

Ska hämta en häst nu på onsdag också, så nu blir det att ha två en period, kul :)

Okej ska försöka jobba nu, ha en bra dag!

Puss&Kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fin blogg :D Vad är det för häst du ska ta hand om?? :D

    2009-03-24 | 09:32:55

Kommentera inlägget här: