Sofie Petersson

Livet i korthet...

(:

Kategori:

Okej skärpning nu Sofie, jag är så dåålig på att skriva nya inlägg och jag ber om ursäkt på detta.

Nu sitter jag här i min lilla soffa, trött på allt som finns ungefär. Funderar på vad jag ska göra för att bli på bättre humör... Kanske sova en stund? De säger ju att man kan vakna på fel sida, det är kanske det jag gjort? Nej jag vet ärligt talat inte vad det är med mig, jag är helt enkelt en människa med grymma humörssvängningar.

Ikväll ska jag på föreläsning, är inte alls på humör för detta men det är inte annat än att gå tyvärr. Det kommer garanterat vara intressant men ja, på detta humöret så vette fan!

Jag fick förresten en liten dator när jag fyllde år. Vit, liten och söt är den men framförallt är den smidig att ha med sig till skolan och liknande. Fick även pengar, en morgonrock och ett lakan (farmor du vet!). Det var perhört skönt att få lite pengar eftersom det nu är konstaterat att jag ska åka utomlands två gånger nu under våren. Det ska bli kul :)


Nej nu måste mitt datafreak till bror ha datorn, så peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: