Sofie Petersson

Livet i korthet...

Blogg var det ja?

Kategori:

Yes jag tar mig tid för att skriva några rader igen (:

Sitter i skolan med min finfina lilla dator. Fungerar perfa faktist! Hungrig är jag också, men har inte lunch förrän om 30 minuter tyvärr. pyttipanna är det på menyn, mumma :)
Fick tillbaka mitt svenska arbete nu också, och vet ni vad??? Jag fick MVG på det! GÖTT vad bra jag är hahaha :)
Har skrivit klart mitt andra svenska arbete idag nu också så det återstår att se om min tur håller i sig även vid bedömningen av den uppgiften. Kan säga er att jag efter att skrivit denna uppsats är jag expert på Selma Lagerlöf!

Jag har faktist kommit ikapp lite med mitt skolarbete också, det enda som jag ligger efter i nu är engelskan, vilket bara handlar om två miniuppgifter.

Idag är det ju förresten tisdag, då är det ridning som står på schemat. Först på Jossan sen till ridskolan och ha lektion. Imorgon blir det möte med DUS och ja just det jagg ska ha körlektion också! Med en annan lärare än den jag brukar ha, hjälp! Nej men det ska nog gå bra (förhoppningsvis).

Har på senaste tiden blivit så extremt sugen på att flytta hemifårn, skaffa eget place. MEN Sofie är ju fattig så det funkar ju inte direkt bra.. Sen skulle ju det bli dubbelt så dyrt för mamma och pappa om de skulle betaa en hyra åt mig eftersom jag måste ha med mig Jossan och hyra in henne på något stall där jag nu skulle bo (?). Fast det är ju iof bra att bo hemma har jag klurat ut för då slipper jag att vara en fattig student, vilket jag uppskattar extremt myckeet (: Hihi!


Nej men nu måste jag dra, fixa lite engelska innan lunchen, ha det bra!


PUSS på er godingar <3

Kommentarer

  • evelina säger:

    där ser du! du är så duktig :D får sluta upp med att stressa upp dig inför alla uppgifter, går ju utmärkt ändå =)

    2009-03-03 | 16:27:38

Kommentera inlägget här: