Sofie Petersson

Livet i korthet...

Ååååååh trött .

Kategori:

Att man alltid ska vara så sjukt trött. Det är så himla tråkigt, orkar ingenting.
Kom till skolan för tio minuter sen och nu sitter jag här och dricker mitt kära kaffe. Ett försök som upprepas varje morgon men inte ofta lyckas pigga upp mig. Lektion om tjugo minuter, sen ska jag gå vid halv tio, eller ja kanske tjugo i det beror på hur fort jag vill gå... Ska till körrskolan och köra med Jocke, nu jävlar har jag snart körkortet!

Annars idag har jag hästarna som vanligt, sen till ridskolan på möte och efter det har jag ridning. Fullspäckat som vanligt med andra ord. Men imorgon tror jag at det är lugnt iallafall, skönt!

Och imorse på bussen var det så himla mycket folk, knödde och hade sig gjorde de. Det enda positiva med att bo där jag är, att jag alltid får sittplats, hihi :)

Jag kom på igår när jag gick och la mig att jag lovade att lägga ut bilder på hästarna, MEN hur bra gick det med det? Inte bra alls. Jag glömde för det första kameran så det blev ju inga kort alls. Bra jobbat där Sofie!

Okej nu ska jag dra och nörda mig på ngt annat än bloggen, puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: