Sofie Petersson

Livet i korthet...

09.03.09

Kategori:

Ja då var man tillbaka efter en aningens vild helg. Eller ja det jag kommer ihåg av lördagen var det iaf! Var ute med Pamela, riktigt kul var det! Sen blev det jobb på söndagen vilket inte riktigt var det roligaste som man gjort, bakfull och allt. Men det gick bra iaf, inga barn som trillade av eller liknande.

Måndag idag då, ska om ca en halvtimme åka till ridskolan för att ha möte. Måste nämligen sätta ihop en planering för VT-09 vilket vi i nuläget inte har. ja det känns ju kul, inte. Vill bara vara hemma och sova! Och med detta så blir jag även tvungen att rida när jag kommer hem ikväll, i mörkret... Bajs.

Nej neg neg neg är jag, måste nog skärpa mig om vi ska komma någon vart med en planering senare.

Men nu ska jag dra ochh byta om, ha en bra dag!

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: