Sofie Petersson

Livet i korthet...

oooh yeeah!

Kategori:

Soft dag idag, sov hos Emilia så det blev godis framför den kära teven! Slappkväll med andra ord! Vaknade dock av attt Emilia kommer FLYGANDES från ingenstans och landar rakt på mig. Notera att detta hände vid ca 09.30 på morgonen så jag höll på att skita ner mig, lagom skrämd blev jag! Haha men hon kan ju få pris för att hon lyckades väcka mig på ca 0,0000000000001 sek.
Så väl uppe denna underbara morgon blev det frukost på balkongen, mysiiiiiiigt! Och därefter åkte vi till edsvalla för att shoppa SKOOOOOOR! Mitt stora behov här i livet, haha :) Sååå det blev ett par låga och självklart ett par höga. ar ju gått sönder mina älsklingsskor så var ju tvuuuungen att köpa ett par nya pumps!

Okej nu måste jag fokusera på "so you think you can dance"

Trevlig kväll!



Paaaartyyyy creeeeeeew ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: