Sofie Petersson

Livet i korthet...

Wei (:

Kategori:

Hallå där!


Regnet håller i sig fortfarande, bläblä!  Var så duktig förut när jag bestämde mig för att hjälpa mamma med att måla på uthusen MEN sen kommer det ju från ingenstans en störtskur och så blev det med målandet. Tänkt när jag för en gångs skull får för mig att hjälpa till med den där dreten. Ja men så är det väl. Först tänkte jag att det var gött att slippa men nu sitter jag här som världens abstinensmänniska och har hur tråkigt som helst. Inte för att mamma ser värsta mer road ut där hon ssitter mittemot och raderar sms efter sms efter sms! Kan nu förstå att hon har sms kvar sedan förra året?! Den där vet ni...

Funderar seriöst på vad jag ska göra en dag som denna. Alternativen är ju inte direkt överflödiga. Tänk ni den som hade ett jobb, haha! Så skulle mman ha något att fördriva tiden med! Men jaja så är det..
Just det jag fick en bas till bilen av min morbror också! Trevligt! Så snäll han är <3 Så nu blir det till att fixa slutsteg och sladdar occh någon mer högtalare (?) så är det perra sen! Frågan är bara vartifrån jag ska köpa detta... Någon som råkar ha något liggandes hemma som ni vill bli av med?

Jaja så är det, nu ska jag gå och kika om det finns ngt ätbart här i huset. Ha en bra dag!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: