Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hemma från en trevlig liten semester ;)

Kategori:

Hej på er mina favoritmänniskor! (:


Nu har jag kommit hem från en rolig helg uppe i Höljes. Bortsett från alla knott som var blodtörstoga så har det varit en asrolig helg och underbart skönt med lite semester. Campingliv det är något för mig det, eller kanske inte men alla roliga människor kompenserar upp det!
Så nu sitter jag här hemma i mitt rum i en säng som känns heöt underbar i jämförelse med en husvagnssäng på 90 cm. Väntar på att mitt kaffe ska bli klart, något som kaffekärringen Sofie längtat efter under fem dagar nu...

Ush vilket tråkigt väder vi har förresten! I Höljes har det varit fint alla dagar färutom söndagen vilket har varit helt fantastiskt skönt förutom att man höll på att smälta ;)
Idag har jag inbte speciellt mycket planer.. Ska till Kil och hämta bilen och så, rida hästen men annars blir det nog att ta det lite lugnt. Min kropp är aningens sliten ;)

Nej nu skriver jag mer en annan dag ;)

Ha det bra! Puss och kram <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: