Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tisdag är det idag...

Kategori:

Goodmorgon godmorgon godmorgon!


Det regnar . Ja tycker inte om det. Vill gå på bio MEN får ju inte med mig Karin, blääää!
Men jag får väl överleva ändå och hitta på något annat vettigt... Funderar starkt på att dra till Emilia och ta en kaffe, vore gott det! Mmmmmm kaaaaaffe <3

Sitter förövrigt vid köksbordet med morbror och mamma (ja det är alltid folk här) och lyssnar på vad de där två tjatar om. Ganska intressant i nuläget faktiskt med tanke på att det inte finns så mycket annat att göra...
Imorgon ska jag upp till Sunne med Max och träna för Katarina, ska bli skönt att komma igång  igen nu efter sommaruppehållet.
Har fått en massa jobbdatum nu också så jag är helt överlycklig, hihi!

Men nu ska jag ut och fixa saker, ha en bra dag!

Pusshej!



Sådan hund sådan katt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: