Sofie Petersson

Livet i korthet...

Trött vad är det?!

Kategori:

Godkväll :)

Hur blir man trött? Ush det är det värsta med att ha lov. Tiderna försvinner helt. Problemet är ju då på kkvällarna att man inte har ett skit att göra (därför skriver jag en massa blogg) och det suger verkligen. Jag kanske ska börja gå upp på morgonen? Nää då skulle jag ju bara vara sysslolös på morgonen... Ush jag behöver jobba, jag behöver pengar, jag behöver något att göra, någon att vara med, vafan jobbar alla för?! Nejdå nu är jag bara avundsjku på alla, jag ger mig, okej!

Det blev en tur till staden idag också, inhandlade ett par nya jeans. Svarta Fuzzy, exakt de jag redan har men som blivit alldeles för slitna så det fick lov att bli ett par nya! Samma storlek och allt! Skönt att veta att jag inte blivit större i vilket fall. Köpte även en ny mobil, planen var att htta en telefon som låg runt 2000 kr. Jag lyckades dock inte uppnå mitt mål utan sitter nu här med en för det dubbla, fan. Där rök pengarna som jag skulle köpa ljud till bilen för. Helvetesjävlaskit säger jag bara. JAG MÅSTE JOBBA!
Insåg självklart att jag hade lite pengar på kortet också så när jag och mamma var in på biltema hittade jag en bilklädsel som jag tyckte skulle sitta fint i min lilla audi så självklart var jag tvungen att ha den. Det är nu upp till bevis att den fungerar att ha i min bil också, alltså att den passar. Hoppas, hoppas.
Köpte även solfilm till bilen vilket var den egentliga anledningen till att vi överhuvudtaget åkte till biltema. Har ju just nu en halvtonad bil och jag kan säga attt det ser inte alltför vackert ut!

Ska förresten bli blond igen, ja jag vet nu tänker ni är hon helt galen?! MEN JA! Jag behöver en förändring, NU! sådetså .

Nu ska jag försöka sova, lycka till med det? Nej för det kommer inte att fungera men whatever .

Good night sweetheart it's time to gooo....

Zzzz....



Min nya tele, det var på tiden :) Två år sedan jag köpte ny faktiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: