Sofie Petersson

Livet i korthet...

Torsdag?

Kategori:

Hej på er :)


Idag är jag så uttråkad så jag håller på att dö. Hata hata hata regnet. Man kan ju inte göra någonting, sorgligt är vad det är!
Just nu sitter jag och ser på superfat vs. superskinny (heter det ens så?) och mår skit. Ush jag tycker det är hemskt. Jag menar allt detta prat om att man inte ska vara smal och inte banta ner sig och vara oerhört kroppsfixerad så visar de bara fler och fler sådana program på teven, jag förstår inte jag. Ush man mår ju dåligt att se sån skit!

Men trots allt detta regn mina vänner så har jag fått en bra sak gjord. Jag har nämligen städat mitt rum och jag kan säga er att det behövdes! Det var kläder och saker ö v e r a l l t ! Så nu är det fint igen som det brukar vara :)

Orkar faktiskt inte skriva mer idag, känner mig helt nere. Hoppas på att Emilia ska pigga upp mig lite imorgon när jag ska och hälsa på henne :D

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: