Sofie Petersson

Livet i korthet...

Torsdag va?

Kategori:

Helu (:

Nu sitter man här vid denna förbannade datorn igen. När man tittar på hur mycket blogginlägg man gjort inder den tiden jag haft den så blir jag lite rädd faktiskt...  Datanörd? Nej det skulle jag väl inte kalla det men en person som lätt får tråkigt? Ja det är mer något i den stilen.

Idag har jag som sagt träningsvärk, just som jag igår sa att jag skulle ha. Sitter här och drar mig för att gå ut och rida två hästar idag. Uuuuh det gööör oooont! Och värre kommer det bli när jag kommer upp på hästarna... aja men det är smällar man får ta, haha!
Annars kanske det blir bio, vilket  jag pratade om igår med. Harry Potter, jeeei!

Hm, dåligt med skrivande idag.. Har inget som surrar i huvudet på mig idag... alltid en massa innan jag sätter mig här men så fort bloggen kommer upp är allt som bortblåst....

See you later, guys!


Jag saknar min Eve och min Natta ( har dock ingen bild på Natta), vill träffa er nuuuu mina kaffekärringar <3

Kommentarer

  • evelina säger:

    jaaa <3, får försöka styra upp det snart igen tycker jag :)

    2009-07-23 | 15:06:15

Kommentera inlägget här: