Sofie Petersson

Livet i korthet...

Saturday

Kategori:

Idag är det lördag och det regnar, igen. Fan .
Kom nyss hem från min lilla tjej Emilia. Vi var ute och lekte raggare igår, haha! Jag blev chaufför och körde runt i en sleten merca. Men jaja kul hade vi iaf. Landade lite här och var och töla med folk, så trevligt så.
Idag var det tänkt att jag skulle komma hem och ta en tur med hästen men när jag nu tittar ut så inser jag ganska snabbt att det får vänta en stund till. Åtminstone tills det lugnat sig lite och himlen inte öppnar sig helt. För just nu öser det ner, skojar inte! U S H !

Ikväll var det planer på att gå ut men vi får väl se hur det blir med det, inte direkt sugen när jag ser vädret... Så jävla tråkigt är det, helt depp är jag. Kanske ska sova en stund och hoppas på bättre tider?

Det tråkiga just nu är ju även att det inte finns något intressant alls att se på tv. Så min reservplan vilket bestod av att kura ner sig under täcket framför min bästa vän inte direkt ser ut att komma i verket. Min dvd är ju hemma hos Karin också så se på film är inte heller något alternativ. SÅ vad gör man egentligen en tragisk dag som denna? Ja jag har då ingen aning iaf.

Nej nu ska jag sätta på mig mer kläder, fryser som bara den här hemma! Tofflor på!

Ha en trevlig lördag :)


Min sötnos för ett bra tag sedan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: