Sofie Petersson

Livet i korthet...

Onsdag

Kategori:

Godmorgon? Nää inte riktigt kanske... Men gött att sova länge, det var det!
Ja ni och idag händer det inget som är direkt speciellt. Tänkt att jag kanske skulle fortsätta mitt målande, om mamma nu inte redan gjort klart det. Kanske kan ha en sådaan där nyttig och duktig dag istället för att inte göra mycket alls, vad tror ni om det? Jag kan ju städa hos mina kaniner och i stallet och kanske städa mitt rum och i lillstugan och ja lite smått och gott! Annars går det bara att fråga mamma så kommer hon garanterat ha något åt mig att göra...

Är för övrigt inne i en fika period, haha! Jag är överallt och fikar, eller ja inte överallt men på några stället iaf. Imorgon ska jag in till kd för att möta min kära Eve som jag inte sett sedan vi var i Cypern. Saknar denna tjej något fruktansvärt så nu blir det att  åka in och fika i vad som troligen kommer vara i flera timmar. Som vanligt när inte vi setts på ett tag, hihi!

Varför finns det inget bra attt se på tv vid den här tiden på vardagarna? Förstår de inte att det finns de som har lov och behöver något att se på? Nej då tar de och visar alla de programmen som ingen vill se och som har de sämsta tittarsiffrorna ever. Inte trevligt tycker jag,. Tänk på de som är som mig och vaknar vid denna tiden och ska fundera på vad de ska göra under dagen. Människor som oss måste ha något att se på under tiden som vi funderar. haha :D

Ja men ha en bra dag nu och försök ta vara på den lilla sol vi får ;)

Ciao <3



Min fina Eve <3

Kommentarer

  • evelina säger:

    Fasen att du ska bo så långt bort. Hinner ju aldrig träffa dig som sagt :P men imorgon så! wiiiee :D

    2009-07-15 | 23:11:59

Kommentera inlägget här: