Sofie Petersson

Livet i korthet...

Måndag

Kategori:

Hejhej,



ja här sitter jag och ser på något kasst program på tv. Men ikväll är ju min favorit tevekväll, haha! hur patetiskt är det inte att ha en sådan?! Sak samma jag har det iaf så det blir alltså en kväll bänkad framför teven.. ska se på 2½ men (of course), The cougar,  Lipstick Jungle och sedan är det PB (prison break), perfekt kväll eller hur? Gööör nöjd jag!

Och idag ska jag säga er är det en mycket lycklig dag för mig och min ekonomiska kris! Jag fick en tur idag! Yeeei heja mig! Så jag fick ta med mig Max och en gäng galna ttyskar ut i skogen. Turen var en pina rakt igenom eftersom tyckar är den värsta sortens turister men det är ju pengar iallafall. Ja ja ja ja ja ja jaaaaaa!
Sen har jag fått några turer tillinplanerade nu så lite pengar kommer det ändå bli, skönt!

Var under helgen på Frykstafesten också föörresten, därav har jag inte skrivit speciellt mycket blogg. Men vad gör man? Måste passa på att festa medan man kan! Har förövrigt varit inneboende hos Carro under helgen, vi har hittat på en massa skoj. Exempelvis cykelturer på storgatan 05.00 på morgonen och matlagning vid 05.30. Det är ju tur att vi inte är lättroade iallafall, haha!

Nu får ni ha en bra kväll!

PUSS!




Ser jag sneögd ut? Hahaha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: