Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hihi :)

Kategori:

Hej på er! Här sitter jag i min kära soffa framför teven.. Har inte varit hemma speciellt länge så tänkte ta det lugnt innan jag drar  ut till stallet och fixar allt där.
Idag är jag seg som bara den. Var hemma hos Emilia (där jag numera nästan bor) vid klockan sex imorse och sov till halv två så jag har ju fått sova men är intee alltför pigg för det! Men så är det, lika bra att leva så länge man är ung!

Söndagar är allt bra tråkiga, eller hur? Men det som känns skönt idag är ju att veta att jag inte har någon skola imorgon vilket är en lättnad! Ingen skolångest, ojoj så underbart!

Orkar verkligen inte skriva mer idag så ni får nöja er med enbart en liten inblick i vad jag har för mig idag ;)

Puss!



Jaa vem har sagt att vi är som alla andra? :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: