Sofie Petersson

Livet i korthet...

Fredag idag :)

Kategori:

Godmorgon gott folk :)


Eller ja inte riktigt godmorgon eftersom klockan är ett och jag har varit vaken sedan nio imorse. Var tvungen att släppa ut hästarna imorse eftersom de varit inne inatt. Skönt för dem det eftersom det LADRIG slutar regna i detta förbannade landet!

Så just nu sitter jag här och fryser röven av mig, har varit ute på en tur med min damphäst i spöregn så nu gäller det att få tillbaka värmen! Kaffe och muffin gör susen det!
Mormor och morbror är här och tjatar också, mormor färgar håret och är aningens missnöjd. Håret är nämligen rött, haha! Sån där fin röd som jag älskar och brukade ha i mitt egna hår förut innan jag bestämde mig för att bli ljus ett tag. Så så är läget för tillfället. Tänkte jag skulle övertala mamma att slinga mitt hår också, vet inte hur det ska gå eftersom hon påstår att jag kommer tappa det och en massa så ja vi får se.

Idag ska jag till min lilla Emilia, vi ska dricka kaffe och skvallra är det tänkt! Trevligt! skulle ha varit där vid ett egentligen men hon är ju sjusovare så då var det ingen vaken där. Tänkte dra dit vid klockan fyra istället då hon säkerligen vaknat till ;)

Nepp nu räcker det, puss och kram <3



Tänk att hon varit så liten :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: