Sofie Petersson

Livet i korthet...

Bra jag är :)

Kategori:

Jaaa meeen godkväll allesammans!

Lustigt väder vi har här i sverige ni. Vaknade imorse av att det åskade något fruktansvärt så ja det var bara att gå upp det. Gick och kollade till hästarna, genom fönstret med tanke på att det regnade så jag trodde taket skulle falla in och de sprang som tokar ute i hagen. Men som det är med det svenska vädret så drog det ju över lika fort som det kom och jag behövde inte gå ut och ta in dem i stallet något.

OCH IDAG ska ni veta har jag varit duktig! Jag har: städat hela bilen, dammsugit och tokat hela skiten på insidan. Jag har även krånglat in en helt ny bilklädsel och faktiskt blev jag riktigt nöjd med mitt resultat. Det roliga kommer sen  då min kusin kom för att hjälpa mig tona min bakruta och vi får plocka ur hela baksätet IGEN som jag och mamma redan plockat isär en gång tidigare inte lika roligt! MEN resultatet med toningen blev super iaf! Nöjd som fan är jag!
Avslutade sedan det hela med att tvätta hela bilen. Så nu blir nästa projekt att byta dämparna, eller ja pappas projekt. Mitt är ju att måla, eller ja kleta på en svart smörja så skärmarna på bilen blir ordentligt svarta istället för solblekt gråa. Efter detta blir det fixa nya bromsbelägg och ett bra ljud sen är pärlan perfecto! Ha lite tålamod bara ;)

Okej slutpratat bil.. hmm få se något annat roligt... nää kommer inte på något speciellt så nu ska jag fortsätta att ägna mig åt mitt favorit kvällsnöje: Navy CIS, yeeeeeeah <3

Trevlig kväll och sov gott! PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: