Sofie Petersson

Livet i korthet...

Snowboarding <3

Kategori:

Okej det här med bogg börjar veeeerkligen att gå segt nu. Jag lovar att när skolan börjar och jag får tillbaka rutitnen i vardagen kommer jag att bli effektiv igen! Okej jag kanske inte ska lova för mycket men jag ska försöka om inte annat.

Igår blev det att åka till Skisunne med Karin och Fanny. Så hävla roligt var det att komma upp på snowboarden igen. Det fick mig verkligen att fatta vad jag saknat det! OCH för en gångs skull så tog jag med kameran och fick faktist lite bilder i backen.



Karin med sin snygga bräda i backen ;)



Jag försöker vara lika cool men med en dock inte lika snygg bräda :D


Och Fanny :)



Vem säger att alla snowboardåkare sitter i backen ;)

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: