Sofie Petersson

Livet i korthet...

Seriöst

Kategori:

Kan man allvarligt talat bli skoltrött redan första dagen efter ett lov? Detta kommer inte sluta bra. Jag får kanske helt enkelt se fram emot min och Eves varma, sköna, underbart roliga resa! Hihi så skoj vi kommer att ha :)

Dagen har som tidigare nämt bestått utav skola, endast två lektioner men jag har redan fullt upp med uppgifter att göra. Vår skola har inte riktigt hajat det där med "mjukstart".
Efter skolan blev det en ridtur med Lillemor och jag lovar jag höll på att frysa röven av mig! Så inåthelvete kallt var det och ändå så var det varmare idag änn andra dagar, hur går det ihop egentligen?

Okej jag har överlevt första skoldagen och bara två kvar till en efterlängtad helg, gud så patetisk jag är. Längtar redan efter helgen och det har gått en dag. Jaja det är sånt man får leva med...
Imorgon blir det träning med Jossan också, ska bli skönt att komma igång nu igen efter julvilan. Fredag blir det troligen spinning eller kanske ett besök hemma hos min vän, vem vet. Lördag blir jobb som vanligt, kvällen återstår det att se vad som händer på.

Och ja jag är fortfarande beroende av sac.... Snart är boxen slut, jag funderar faktist lite på vad som ska hända då (?!).

Puss och godnatt på er darlings!



Ja jag vet vi ääär snygga ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: