Sofie Petersson

Livet i korthet...

Plugghäst

Kategori:

Måste bara s'ga att jag är ett hopplöst fall när det gäller att göra skolarbete. Är expert på att göra allt annat istället. (Som t ex att blogga) Detta måste sluta jag måste seriöst ta tag i detta nu, blä vill inte, vill inte!
Så dagen kommer som jag vet just nu att bestå utav plugg, hästen och troligen åka till kilsbacken. Om Karin kan vill säga, vill ju inte åka själv. Är verkligen sugen på att åka nu igen och måste ju passa på idag sista dagen på lovet att göra något vettigare än att sitta här. Kilsbacken är visserligen inte så stor och rolig att åka i men det är nära och det är billigt så det duger bara jag får åka lite! Abstinens efter att åka haha :)

Nej nu ska jag vara duktig och göra mitt skolarbete, ha det bra!



Jag kom på att jag lovat att lägga in en bild på min nya (?) hårfärg så här är den, blev dock inte lika rött som jag velat men det duger!



Sötnosa fick vara med på bild också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: