Sofie Petersson

Livet i korthet...

Gott nytt år

Kategori:

Här sitter man utan liv och ser på sac (Sex & The City)- Mitt beroende börjar bli läskigt. Hela dagen har jag spenderat i min soffa, är nästan så att det är ett hål där jag suttit. Okej jag var ute en sväng förut eftersom jag var tvungen ut till Jossan men förutom det har det varit sac och R.E.N.T hela dagen.
På tal om R.E.N.T, vilken underbar film det är! Eller ja musikal ska vi väl säga. Jag får bara inte nog av den kan se den om och om igen. Ååååh säger jag bara.

Det tar emot hemskt mycket att erkänna detta men jag längtar faktist till skolan. Inte allt arbete osv men jag vill ha tillbaka rutinen i vardagen. Som läget är nu så kommer jag att bli fest inom några veckor. Ush jag är verkligen en människa som inte klarar av att bara ta det lugnt. Skulle aldrig kunna se mig själv inte ha någonting att göra. Herregud jag skulle få abstinensproblem! Snart drar allt gång igen och jag kan känna mig lite nyttig här i livet.

Ska också passa på att be om ursäkt för att min blogg rasat en aning med inläggen och bilder. Har bara inte orkat ta tag i att sätta mig och skriva. Och eftersom jag inte för tillfället gör något om dagarna blir det automatiskt att jag inte tar några kort.

Just det ja det öll jag på att glömma, nyår var det ju igår! Det blev kalas, vilket jag inte hade räknat med från början men så är det ju alltid. Innan nyår har man inte en aning om vart man ska vara och paniken smyger sig på och dagen innan eller samma dag så har du sju ólika alternativ att välja på. Alltid samma visa. Men jag hade mycket trevligt iallafall, var med Lina och vi kom fram till att det troligen är fjärde nyåret som vi firar tillsammans. Trevligt!

Nej nu ska jag fortsätta mitt beroende, vi hörs!

Gott nytt år på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: