Sofie Petersson

Livet i korthet...

Fullbokat och skolan har inte ens börjat!

Kategori:

Jaa så sitter man här igen med min kära dator. Sen jag blicit singel kan jag säga att mina timmar vid datorn har ökat oerhört! Hm konstigt detta..
Måndag idag då, min panik inför skolan börjar nu att krypa sig på. Jag kom idag på att jag har massa att göra som vanligt de sista dagarna på lovet. Varför gör jag alltid såhär? Varför kan jag inte bara sätta mig och göra det i början av lovet för att sen njuta av min lediga tid. Nej för då ska jag plåga mig själv så att jag får panik och sitter här två dagar innan det börjar igen med MASSOR att göra. Bajs på det.
Det enda positiva med skolan som jag kan komma på just nu är att halva min gymnasietid är gjord och jag kan se ett slut på det hela. Det känns extremt skönt!

Var på möte idag också och det visade sig att min kära tränare planerat att vi ska ha teori på måndagar i några veckor framöver. Vilket inte är speciellt bra för min del eftersom jag har anmält mig till teorikurs inför körkortet som kommer hålla på i sex måndagar framöver. Ush att det alltid ska köra ihop sig med allt det är så jävla typiskt!

Jaja men hoppas ni får ett bra slut på lovet ni som går i skolan ;)

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: