Sofie Petersson

Livet i korthet...

Fredag

Kategori:

Goddagens mina kära läsare, jag ser att ni hänger i trots mitt dåliga skrivande. Jag är imponerad!

Jag har för tillfället en grymt dålig tid, stress, skoltrött, allmänt trött och helt neg. Ser inget roligt med någonting, det är nästan så att jag inte vill rida ut längre heller och då är vi ute på hal is kan jag lova! Hatar att vara såhär men det är tyvärr inget jag kan göra åt! Så ni får helt enkelt leva med det och ha överseende med att det inte händer alltfär mycket i bloggen, jag försöker iaf (:

Äntligen frredag förresten gott folk. Skönt med lite helg nu efter första långa skolveckan. Dagen har bestått av två muntliga diskussioner/redovisningar. Ett i spanska som resulterade i total kaos och flummighet. Och ett annat i PL vilket gick lite lättare även om det var en del flumm där med... Fick VG på det sista iaf så jag är nöjd. Oj förresten såg ni det? JAG sofie petersson är nöjd när jag bara fått VG på en muntlig övning, detta kan ju inte vara sant! Ett bra exempel på att jag inte orkar med något nuförtiden.
Resterande av dagen blir det hästen och sen troligen något skojsigt (?) ikväll.n Det märks.

Jaja trevlig helg på er!

PUSS & KRAM



Dagen till ära får Smulan (Karins hund) vara med på kort, sötnosa (:

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det känns som om du har förändrats lite... Du kunde väl bli nöjd för mindre förr. Eller?

    2009-01-18 | 17:20:02
  • Oskar H säger:

    2009-01-18 | 17:20:19

Kommentera inlägget här: