Sofie Petersson

Livet i korthet...

Back from the big city

Kategori:

Okej förlåt för att jag är sämst i Sverige på att uppdatera!

Tiden räcker bara inte till...
Sitter iaf just nu i skolan med min kära Emilia vid sidan, hon har äntligen efter många om och men flyttat tillbaka från den stora staden haha! Sov hos henne inatt, var uppe och tjatade tills klockan halv två. Vilket betyder att jag känner mig som en zombie just nu. Sju imorse fick vi gå upp, fick skjuts till stan vilket var otroligt sönt mpste jag säga. Sju är ju visserligen sovmorgon för mig men ni skulle ha sett Emilia imorse, oj oj oj säger jag bara.
Idag blir det att vara i stan ett tag sen hem, fixa hästen och sedan åka till Kil för att ha möte och ridlektion. Känns skönt att komma igång med allt nu igen måste jag säga!

Jaja nu vet jag inte vad jag mer ska skriva så vi nöjer oss såhär tyvcker jag, hihi :)

Puss på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: