Sofie Petersson

Livet i korthet...

Same shit, different day

Kategori:

Hemma idag igen, så jag sitter här på min vanliga plats i soffan med lilla kissen i knät. Planen för dagen består av maaaassa kaffedrickande, hästen och skolarbete. ikväll är jag bjuden på fest egentligen men det blir inget med det skulle jag tro. Behöver sitta hemma och ta det lugnt.
Ska ju jobba heldag på lördag, åtta till halv fem så behöver vara någorlunda pigg! Och på kvällen så ska jag på inflyttningsfest. Och slutligen på söndag är det årsmöte.
Det var nog allt skulle jag tro. Ush vad skönt det skulle vara med bara en helt ledig helg men ja. Det blir trevligt iaf, och jag behöver ju jobba så jag får lite pengar.

Förresten den 12:e åker jag till Malta, jippie! Ska bli såååå skööönt med en semester, och värme, och sol och massa bad. Hihi jag längtar (:

Nej nu ska jag försöka få något gjort!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: