Sofie Petersson

Livet i korthet...

Måndag

Kategori:

Sitter och ser på PB nu.... Lika spännande som vanligt (:
Träffade Emilia idag efter körskolan också, trevligt att se henne. Var ju ett tag sen nu så jag fick lova att komme och fika med henne någon dag snart. Ska försöka satsa på onsdag, då tror jag iaf att jag inte har något annat för mig.

Var ju på årsmöte i söndags också, gick inte riktigt som planerat (som vanligt). Jag är ansvarig för en arbetsgrupp, med i stora styrelsen, ska gå på möten och aktiviteter. blöblöblö Jaja men jag tycker ju det är kul egentligen, och jag inbillar mig att det kommer bli betydligt lättare bara jag tar körkort. Hoppas hoppas att jag fixar det snart, även om det just nu känns ganska långt borta. Har ingen motivation alls till det.

Nej nu ska jag fortsätta se mitt älskade PB.

God natt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: