Sofie Petersson

Livet i korthet...

Godmorgon

Kategori:

Torsdag idag vilket betyder att jag ska iväg och träna med Jossan. Det ser jag fram emot (: Fast idag ska vi hoppa alla hindren och inte stanna före en massa så att Sofie hänger på halsen på sin häst hihi!

Var hemma från skolan igår, urinvägsinfektion, igen . Blir så trött på denna skiten, blä blä blä. Så nu blir det penicillin i en vecka, tre gånger dagligen, hur ska jag komma ihåg det?
Känner mig som en pensionär på morgonen, kom fram till att jag käkar fyra piller på morgonen, haha! Pensionär i förtid, det är det jag säger (:

MEN idag blir det skola och jag ska vara så effektiv som det bara går, ush orkar inte vara efter längre så nu gäller det att jobba så allt blir klart innan sportlovet. Jobba jobba joooobba.
Blir ju ingen skola imorgon heller så nu när jag är här får jag väl anstränga mig.
Ska jobba imorgon, på ridskolan med en massa högskolebarn att ta hand om. Berättar mer om detta senare!

NU måste jag dra, kaffetime!!!!!!!!!!!

PUSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: