Sofie Petersson

Livet i korthet...

Ang. gårdagen

Kategori:

Tanken med mitt förra inlägg är att i k-d cyklar alla året om. Vilket jag tycker är ganska galet! MEN varför är det ingen som trillar? Hallå? Jag vågar ju inte ens cykla om det kommer . . . .

Detta inlägget skrev jag för ett bra tag sen, som jag tydligen inte skrev färdigt och la ut... Hm?

Jaja men jag kan ju lika gärna fortsätta på det, eller vad säger ni?

Sitter just nu med mammas nybakta bulle och en kaffe i handen, underbart! Har varit aktiv sedan tjugo över åtta imorse så jag anser nu att jag är värd att ta det lite lugnt. Dagen har bestått utan att ta ut hästar, fixa allt med dem och rida Jossan. Sedan efter det bar det iväg till Kil, var där och färgade mina ögonbryn och fransar. Träffade Marielle och Emilia, och ja självklart även Louise. Sen vart det hem igen och nu sitter jag här.
Ska plugga lite körkortsteori är det tänkt men vi får se hur det nu blir med det. Det är ju så grymt tråkigt, och jag har så himla svårt för att tvinga mig själv.

Sportlov förresten, det är meningen att man ska röra på sig under detta om jag inte är helt ute och cyklar? Så jag tog tag i saken och åkte till den inte alltför kända Kilsbacken. MEN till min förvåning har de utökat sina backar, de har en backe som innehåller en massa hopp och t o m  en rail. Jag är imponerad av lilla Kil! Det var trevligt att komma dit och åka lite iaf, även om det nu inte blev den långa stunden så åkte jag och Karin en stund iaf. Maria var med också (:

OCH glöm inte nu alla, på fredag är det min fördelsedag och lördagen blir det till att fira ;) Blir desvärre nog Killingen, men vafan det var ju några som skulle dit och spela iaf så helt dött lär det inte vara, eller?


Nej nu ska jag försöka plugga lite, Puss och hejsvejs så får vi se när vi hörs igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: